RSS

IRA – „Bez Ciebie znikam”

27 Czer

Tak jak odszedł dzień – we mnie zgasło coś,
Kompletnie – niekompletny, nie wiem dokąd pójść,
Już całe miasto śpi, pusto w duszy mej,
Szukam drugiej części – nigdzie nie ma jej.

Bez Ciebie noc straciła smak,
Nie ma sensu cały świat,
Marzenia nie spełniają się,
Kiedy nie ma Cię.

Gdy zamknęłaś drzwi – rozpadłem się na pół,
Moja dusza znika, rozpływam się wśród chmur,
I nie ważne już, kto popełnił błąd,
Chcesz, to za wszystko teraz przeproszę,
Tylko zabierz mnie stąd.

Bez Ciebie noc straciła smak,
Nie ma sensu cały świat,
Marzenia nie spełniają się
Gdy Cię nie ma obok mnie.

Więc będę czekał dzień i noc, może w końcu zjawisz się.
Jeśli nie przyjdziesz zniknę – i już nie będzie mnie.

Bez Ciebie noc straciła smak,
Nie ma sensu cały świat,
Marzenia nie spełniają się
Gdy Cię nie ma obok mnie.

Więc będę czekał dzień i noc, może w końcu zjawisz się.
Jeśli nie przyjdziesz zniknę – i już nie będzie mnie.

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 27 czerwca 2010 w Inne

 

Skomentuj

 
